torstai 7. heinäkuuta 2011

Hyvän ONNEN päivä!


Tänään tuntuu siltä, että onni kääntyy myötätuuleen!
Olin aamulla sen verran tärkiäs palaveris, että minun piti tehdä itselleni tilaisuuteen sopiva koru.
Sanonta "suutarin lapsilla ei ole kenkiä" pitää paikkansa myös minun kohdallani.
Rakastan koruja, mutta olen itse huono niitä käyttämään. 
Teen koruja itselleni harvoin, yleensä asusteeksi juhliin. Tänään muuten musta asu vaati jotakin keventämään kokonaisuutta. Koru on massiivinen, isoin hopeinen pallo on halkaisijaltaan 3.5cm, mutta luonteeltaan kesäinen. Käytän yleensäkkin massiivisia koruja, mutta tämä ei ehkä kimalluksineen ole minun tyyliäni, mutta voihan sitä aina välillä poiketa tutusta ja irrotella. 
Ja palatakseni siihen ONNEN päivään. Palaveri meni hyvin ja toivottavasti jatkossa sujuu asiat yhtä hienosti. Kerron asiasta lisää sitten kun on kerrottavaa!
ooo
Vielä lopuksi pikainen tiedotus. Vein tänään tuotteitani myyntiin tänne Ilmajoelle Waneeriwerstas Wimmiin
Wimmiä pitää Ilmajokinen Käsityöyrittäjä Sinnu Virtalaakso.
Sinnu on niin ihana ihiminen, että hän ja hänen tuottensa
ovat ansainneet ihan oman otsikon.
Tulen kirjoittamaan hänen tuotteistaan
vähän tuonnempana. Ja mikäli ette malta odottaa, niin käykää tutustumassa
tuotteisiin WIMMI:n myymäläänsä. Se on avoinna Heinäkuussa joka viikko KE-PE.

ooo


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti