tiistai 23. elokuuta 2011

Kaupan jäämistöä koruiksi

Tulipa pitkä paussi. Olen sairastellut kaksi viikkoa. Sehän on niin, etten ole sairastanut kunnolla lähes kymmeneen vuoteen. Oonkohan minä laiskotellu liikaa, kun kerkesin nyt tulla kipiäksi. No mutta nyt mennään jo täyttä höökää etiäppäin.

Kaupalta jäi loppuunmyynnin jälkeen melkoisesti pöytähopeita, yksittäisiä, muutamia kappaleita sitä ja tätä. Yksittäisiä lusikoita on vaikea saada myytyä kenellekkään. Niinpä tein osasta koruja. Idea on vanha, mutta koska minulta aikaajoin kysytään näitäkin tuotteita, niin nyt on varastossa tätäkin lajia. 

Korut ovat aitoa hopeaa, ei alpakkaa!

Koska kyseessä on kaffilusikat ja minä olen intohimoinen kaffiloissa istuja, niin tahdon esitellä teille ensin hauskan kuvan kotoalbumistani. Kuvassa on äitini puolen sukua. Niin on köyhää kun vai olla ja voi. Naisilla on hieno tunnelma. Pysäyttää päivän askarehet ja istua yhdes kupposelle. 

IHANA KUVA, EIKÖS VAAN !


Helmikuun lusikka - Viola

Viola korvakorut, koukulla

Kaikkien tuntema Ruususarja. Ruusu on Tammikuun lusikka

Ruusun terälehdet, tappikorvakorut

Sinikello on tehty Heinäkuun lusikasta, Onyx kivihelmistä ja rikkimenneen KalevalaKorun Kielo rannerenkaan osasta

Musla. Ei kuulu kuukausilusikoihin. Mun lemppari lusikka sormuksille ja korviksille!

Krassi on Toukokuun lusikasta

Toukukuu - Krassi riipus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti