perjantai 28. kesäkuuta 2013

Vuoden 2011 Juhannusiivot tuli valmiiksi :)

Minähän en todellakaan ole kodinhengetär...haluaasin kyllä olla! Minä oon töissäni ja arjessani niin kiiruhinen, jotta kaiken siltä liikenevän aijan taharon vaan laiskotella ja pölläällä. 
Mä niin tahtoosin, että paikat olis aina ootringis ja jokaaselle tavaralle oma paikka. Mutta olen sen hyväksyny, jotta minä kuulun siihen ihimisryhmään, joka ei kertakaikkiaan oo syntyny harjanvartehen... ja geeniperimältäni oon syntyny mukavanhalusehen ja peruslaiskahan sukuhu. Häpiän silimät päästäni, jos joku tulee yllätyskäynnille, mutta olen oppinu senkin häpiän kestämään :D.

Tämä ei oo todellakaan sisustusblogi, mutta ajattelimpa laittaa kuvia meidän kotoa nyt, ku sain vihdoinki kaksivuotta sitte alootetun Juhannus siivon valmiiksi. Todistusaineistona sitte jälkipolville, jotta kyllä meilläki joskus jalaka jakaantui ja pöydillä oli eläviä kukkasia. 








 Huomenna mun poikani täyttää vuosia, voisin jatkaa tätä teatteria vielä tämänpäivän ja leipaasta vieraille maskikka kaakun ja antaa kaikkien olettaa että meill on aina tälläästä :D



Ihanaa viikonloppua, kyllä taas kelepaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti