torstai 12. heinäkuuta 2012

Kuka kenenkäki komiaa

Tässä on saanut olla taas tänäkin kesänä monen morsiamen onnessa mukana. Olen jo aiemminkin sanonut, että nämä vihkisormus työt ovat ihan suosikkitöitäni! On ihanaa olla luomassa morsiamille unelmasormuksia!

Olen monta monituista kertaa ajatellut, että vaikka tässä maailmassa on miljoonia erilaisia sormusmalleja, niin kuitenkin jokaiselle ihimiselle on vain se yksi oikea :).

Tiedättkös mitä... minun oma vihkisormukseni on suklaamunasta :D. 

Tavataan sanoa, että jos seppä tekee itse sormuksensa, niin se tuottaa huonoa onnea. 
No minulla on niin huippu ihana mies, että olisi ollut silkkaa typeryyttä pilata näin hyvä suhde sormuksen takia :).

No minä olen antanut tehtäväksi jo kahdelle eri sepälle suunnitella ja valmistaa minulle sormus... sitte joskus kun kerkiävät. 
 Toinen on ollut kiiruhinen jo kohtapian yhdeksän vuotta ja toinen reilut kaksi vuotta. 
En oo viittiny hoputtaa :D

Olen minä sen niinki ajatellut, että minun vihkisormukseni on se suklaamunasormus ja valmistakoon seppä sitte minulle 10 vuotis hääpäivän kunniaksi sille kaverin.

No mutta, empä minä oikiasti edes tietääsi minkälaasen sormuksen itte tahtoosin. Aika usein, kun valmistan sormuksen asiakkaalleni, niin ajattelen että just tällääsen tahtoosin minäki ja sitte taas viikonpäästä tahtoosin jonku toisenmoosen... yksi lemppari on pysynyt mielessä jo kymmenen vuoden ajan, meinaan Kalevala Korun Filigraan sormus. 
Joku sen tyyppinen voisi olla just minun omani...vähän enemmän kruusoota ja timanttejaki saisi olla ripoteltuna sinne tänne ja tuonne...

Tässä alla muutama kuva kesäkuun morsiamien sormuksista. Kaikista sormuksista ei ole saatavilla tähän hätään kuvaa, mutta näistäkin otoksista jo huomaa, että sanonta "kuka kenenkäki komiaa" pitää tässäkin kohtaa paikkansa.  
Semmoonen sormus, mimmoonen morsian.






Kerroppas minulle millainen on sinun lemppari sormuksesi!

-Jenni-


4 kommenttia:

  1. Nuo 4nen kuvan sormukset on NIIN lähellä mun täydellistä,kun olen tähän astisen elämäni aikana nähnyt! Henkeä salpaavan kaunista.
    Nuo kuvat on painuneet kun verkkokalvoille siten, että jos tässä elämässä vielä joskus rahaa löytyy, niin tuollaiset teetän, heti.

    VastaaPoista
  2. Ensimmäisen ja toisen kuvan sormukset on mun mieleen. Nam, tack! Oma vihkisormus on simppeli, titaaninen rinkula ilman mitään mausteita. Ehkä 15 tai 20 vuotishääpäivälahjaksi voisin jompaa kumpaa, ykköstä tai kakkosta, isännältä toivoa...

    VastaaPoista
  3. Kiva kun ootte jättänet kommentin, täälä on niin yksinäästä ylensä. Ittekseni höpötän :). Minun filigraani-hörsylä-timantti unelmani on juuri sellainen, joka ei tavallansa sovi minun omaan tyyliini ollenkaan :).
    Käytän mustaa ja valkoista vaatetuksessa, suorat ja selkeät, graafise linjat miellyttää. Koruja käytän ani harvoin ja silloinkin joitakin tylsiä mustia ja harmaita kivihelmiä...

    Mutta tässäkohtaa maku on toinen :D

    VastaaPoista
  4. Ensimmäinen ja toinen ovat myös minun mieleen. Yksinkertaisia ja ajattomia.

    VastaaPoista